Logosuunnittelu ja visuaalinen identiteetti tapahtumalle. Kokonaisvaltainen tapahtumailme vuosille 2020 ja 2022. Logo ja slougan samassa paketissa inspiroituen sanomasta ja uudesta kampuksesta. Lisäksi tapahtuman luonnetta kuvaava vastavuoroiseen dialogiin kutsuva puhekuplatunnus ja taustakuvasto.  Visuaalisen ilmeen värimaailma ja typografia tunnistettava ja raikkaasti yhdistettävissä kyseiseen oppilaitokseen. Visuaalinenviestintä somessa somebannerien (Twitter, LinkedIn, Facebook, Instagram) ja julkaisuvisualisointien – puhujat, markkinointinostot – kautta. Tapahtumassa ilme näkyi tapahtumapasseissa  – järjestäjät, näytteilleasettajat ja tapahtumakävijät –  valokuvaukseen kannustavassa kuvausseinässä ja opasteissa.

  • Toteutus: Visuaalinen tapahtumailme: Logon suunnittelu, visuaalinen ilme & viestintä (some bannerit, some julkaisukuvasto, tapahtumapassit, kuvausseinä).
  • Asiakas: Metropolia Ammattikorkeakoulu